Me tarjoamme yrityksellesi mahdollisuuden kasvuun, myös näinä vaikeina aikoina. Tänään asiakkaita voi olla vaikeampi saada kiinni ja se näkyy helposti myynnin tapaamiskalenterissa. Me löydämme ne asiakkaat, jotka sopivat juuri sinun yrityksesi asiakasprofiiliin ja luomme pohjan hyville kaupoille.
Sovimme yhdessä, minkälaista asiakaskuntaa haluat tavoitella ja minkälaiselta toiminta-alueelta. Käymme läpi, minkälaisia asioita asiakaskunnastasi löytyy ja luomme asiakasprofiilin, joka osuu juuri sinun tarpeisiisi. Näin osaamme tavoitella sitä kohderyhmää, joka parhaiten vastaa vaatimuksiasi.
Turhasta ei koskaan tarvitse maksaa, koska veloitus tehdään ainoastaan toteutuneista käynneistä. Me hoidamme myös asiakkailta tulevat peruutukset ja aikojen siirrot ja informoimme näistä myyntihenkilöitä, jotta he osaavat olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
Miksi käyttää huippumyyjiä varaamaan kalenteriaikoja, kun he ovat kuitenkin parhaita myynnissä ja tuloksen tekemisessä? Me olemme parhaita varaamaan heille tapaamisia ja luomaan pohjan onnistumiselle.
Myynti
Kaikki myyntiorganisaatiot tekevät aina parhaansa, mutta joskus sekään ei aina riitä. Voi olla, että olemassa oleva organisaatio ei ole samaa kokoluokkaa kuin tuotantokapasiteetti, joten kasvua jää saavuttamatta.
Ulkoistettu myyntipalvelu joko paikkaa olemassa olevia puutteita tai hoitaa koko myynnin. Silloin, kun kyse on toiminnan laajentamisesta tai myynnin kasvattamisesta, ulkoistettu myyntipalvelu on kustannustehokas tapa hoitaa asia. Kyse voi olla myöskin jälkimarkkinoinnista tai vaikka markkinatutkimuksesta. Kerro sinä, mitä haluat – me toteutamme sen.
Annetaan yhdessä koronalle kyytiä ja laitetaan kassa kilisemään!
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun resurssointi voi olla aika-ajoin hankalaa ja monta kertaa unohtuu myös se, kuinka paljon lisämyyntiä on mahdollista tehdä normaalissa asiakaspalvelutilanteessa. Resurssikysymyksissä pitää ottaa huomioon mahdolliset sairastumiset ja muut poissaolot, jotka helposti näkyvät asiakkaalle.
Ulkoistettu asiakaspalvelu ei vietä pyhiä tai lomia eikä sairastu. Kun asiakkaalla on tarve, puhelimen toisesta päästä löytyy aina iloinen ammattilainen, joka ei unohda kysyä, ”Oletko jo kokeillut tätä?”. Myös asiakaspalvelun hinta on tarkkaan tiedossa etukäteen, joten sen budjetoiminen on helppoa.